Klik na sliku vodi vas u učionicu Pseudodabar, predviđenu za vježbu zadataka za natjecanje Dabar
JUTARNJA SMJENA 1. sat 8:00 – 8:45 DORUČAK (NIŽI RAZREDI) 2. sat 9:00 – 9:45 DORUČAK (VIŠI RAZREDI) 3. sat 10:00 – 10:45 4. sat 10:50 – 11:35 5. sat 11:40 – 12:25 6. sat 12:30 – 13:15 POSLIJEPODNEVNA SMJENA 1. sat 13:30 – 14:15 RUČAK (NIŽI RAZREDI) 2. sat 14:30 – 15:15 RUČAK (VIŠI RAZREDI) 3. sat 15:30 – 16:15 4. sat 16:20 – 17:05 5. sat 17:10 – 17:55 6. sat 18:00 – 18:45 |
Učenici skupine arheologa petih i šestih razreda, kao i učenici dodatne skupine hrvatskoga jezika 6. razreda posjetili su 19. listopada rodnu kuću vinkovačkog književnika Ivana Kozarca koja je smještena na Krnjašu. Skupine arheologa bili su u posjetu kući s ciljem istraživanja života na području Vinkovaca u prapovijesti, antici i srednjem vijeku. U posjet kući vodile su ih učiteljica mentorica Povijesti Ivana Velić i učiteljica mentorica Hrvatskoga jezika Ivana Šego.
Tekst: Ivana Šego
Učenici skupine arheologa petih i šestih razreda, kao i učenici dodatne skupine hrvatskoga jezika 6. razreda posjetili su 19. listopada rodnu kuću vinkovačkog književnika Ivana Kozarca koja je smještena na Krnjašu. Skupine arheologa bili su u posjetu kući s ciljem istraživanja života na području Vinkovaca u prapovijesti, antici i srednjem vijeku. U posjet kući vodile su ih učiteljica mentorica Povijesti Ivana Velić i učiteljica mentorica Hrvatskoga jezika Ivana Šego.
U obilazak ih je vodila i održala predavanje vlasnica kuće gospođa Katarina Stanić. Imali su prilike vidjeti i čuti kako je Ivan Kozarac živio, gdje je stvarao svoja djela i pogledati zidne panoe na kojima su Ivanove pjesme i životopis kao i osvrti poznatih književnika.
Podnica kuće Ivana Kozarca bogat je izvor podataka o načinu ukapanja ljudi neolitske starčevačke kulture (skeletni ukop u zgrčenom položaju) i rimskog razdoblja ( skeletni ukop u ispruženom položaju) sa zanimljivim grobnim prilozima keramičkih posuda. U prostoru podnice izložena je i replika posude iz razdoblja brončanog doba (Belegiš I kultura).
Učenici će prikupljene podatke povezati s ostalim nalazima s područja Vinkovaca kako bi dobili širu sliku života u našem gradu od najranijih vremena do danas.
Postavljali brojna pitanja, ali i krasnoslovili Ivanove pjesme. Učenici vole terensku nastavu, a ono što su naučili u razredu mogli su primijeniti i razgledavati na terenu.