Klik na sliku vodi vas u učionicu Pseudodabar, predviđenu za vježbu zadataka za natjecanje Dabar
Na satu vjeronauka petaši su imali priliku prepoznati važnost poznavanja, prihvaćanja i poštovanja različitosti,kao i prepoznati i navesti neke vjerske običaje pripadnika drugih religija.
Program građanskog odgoja i obrazovanja provođen je u nastavi katoličkoga vjeronauka još od uvođenja vjeronauka u škole. Potvrda tome su teme koje su u programu Ministarstva uvrštene i zadane u planu i programu Građanskog odgoja i obrazovanja od ove godine.
Jedna od takvih tema je Religija u 5. razredu i sve izborne teme vezane za nju: vjerski život Židova, Muslimana i pripadnika drugih religija.
Odgojno- obrazovna postignuća učenika su: razumjeti značenje riječi dijalog i diskriminacija, navesti primjere dijaloga i diskriminacije, prepoznati primjere dijaloga i diskriminacije u vlastitom životu, usvojiti stajalište poštovanja prema svim religijama, usvojiti i razvijati dijalog s onima koji se od nas razlikuju na bilo koji način, osobito u vjeri.
Prvi dio koji je vezan uz dijalog učenici su usvojili na način da su kognitivne zadaće ove teme usvajali kroz nekoliko sati na katoličkom vjeronauku, a psihomotorne i afektivne u potpunosti na satu u kojemu su na tren ušli u odjeću pripadnika drugih religija i predstavljali se u ime Budista, Židova, Muslimana i politeističkih regija: Egipćana, Grka i Rimljana. Sat se nastavlja na temu diskriminacije,a za sudjelovanje na satu velika pohvala ide 5.b razredu i roditeljima koji su pomogli u izradi kostima i dodatnih pomagala.
U foto -galeriji možete pogledati sve fotografije s ovog zanimljivog sata.
http://os-imazuranica-vk.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=108